KRKONOŠE SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO STŘEDNÍ MORAVA JIŽNÍ MORAVA VYSOČINA VÝCHODNÍ ČECHY ČESKÝ RÁJ ČESKÝ SEVER SEVEROZÁPADNÍ ČECHY ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ PLZEŇSKO ŠUMAVA JIŽNÍ ČECHY PRAHA OKOLÍ PRAHY PO RUSSKI POLSKI FRANCAIS DEUTSCH ENGLISH ČESKY
KRUŠNÉ HORY A PODKRUŠNOHOŘÍ
  Dopravní přístupnost
Informační centra
Města a obce
Osobnosti a rodáci
Destinační management
 
Příroda a její ochrana
  Krušné hory
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
 
Kultura, zábava, sport
  Kultura a zábava
Sport a relaxace
Zimní sporty
Katalog KUDY Z NUDY
Aktivní dovolená
 
Památky a zajímavosti
  Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
 
Turistika a volný čas
  Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
 
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Lázeňské domy a sanatoria
Lázeňská procedura
Přírodní léčivé zdroje
 
Kongresová turistika
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
 
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
 

ÚTERNÍ GLOSY 4.09.2018

Miroslava Macka

Neposlouchám sice rozhlas příliš často, ale v poslední době jsem trávil nějaký čas za volantem a měl k tomu puštěný Radiožurnál. A mimo jiné jsem s údivem zjistil, že párkrát zazněl rozhovor s nějakou spisovatelkou či spisovatelem o konkrétní knížce, tedy dokonalá neplacená reklama, která by dozajista byla v případě zakoupených reklamních minut zatraceně drahá.
Vzhledem k tomu, že ročně u nás vycházejí tisíce knih, zapřemýšlel jsem, dle jakého klíče Radiožurnál obdarovává vybrané autory reklamním časem. Je za tím kulturní poslání a existuje tedy výběrová komise, která pročte knižní produkci a pak rozhodne, kterou knihu posluchačům doporučí? Či se snad losuje z klobouku? Nebo ten čas tajně platí nakladatelství, knihkupci či sami autoři? Nějak tak to být musí, neboť se mi nechce věřit tomu, že je to taková ta česká oblíbená hra, při níž si „holky a hoši, co spolu mluví“ takto vzájemně vypomáhají.
Nevíte o tom někdo něco? Stálo by to za článek…

Petr Paulczyński:
Volební program žít Brno: Krátkozrakým zadarmo brýle, plešatým paruky, neatraktivním prostitutky, hloupým asistenty, bezzubým protézy, líným otroky, alkoholikům chlast, feťákům matroš, chudým dovolenou a daňovým poplatníkům slušné drogy, aby tu káru táhli dál a moc neremcali.

Čtenář glos J. V. mi napsal:
UPRCHLÍK : člověk utíkající před něčím (válkou, režimem a pod.)
PŘIPRCHLÍK: člověk utíkající za něčím (blahobytem, šířením ideologie a pod.)

Čeština je jazyk vtipný:
Té radosti dětí v Africe, až jim tam vrátíme tatínky!

DALŠÍ INFORMACE: MACEK Miroslav (1944)
Zveřejněno 04.09.2018
Copyright 1998-2019 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
Vyhledávání
  Vyhledávací centrum
Rejstřík oblasti
Databanka akcí
 
Regiony a oblasti ČR
  Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR
 
ZPRÁVY A AKTUALITY
  Tiskové zprávy
 
Služby pro turisty
  Informační centra
Průvodcovské služby
Tlumočníci a překladatelé
Bankovní služby
Turistický produkt
 
Kalendář akcí oblasti
  Kalendář akcí oblasti
Akce pro děti
Kino, divadlo, výstavy
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Kalendář kongresů, konferencí
Kalendář veletrhů a výstav
 
Folklor a tradice
  Etnografický region
Etnografický subregion
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
 
KLUB ČESKYCH TURISTŮ
  Krajská oblast KČT
Odbor KČT
Turistické odznaky a známky
 
Regionální rozvoj
  Regiony a sdružení
Investiční příležitosti
Průmyslové zóny
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba